jiran sebelah

satu hari macam biase, aku mandi kat bilik.aku ni anak tunggal so tinggal sorang je la kat rumah.dalam sehari2 kehidupan aku,mak bapak aku selalu balik lambat.satu hari mase nak mandi,aku nampak rumah jiran aku bercahaya."ni mesti baru pindah ni".sebab rumah tu dulu takde orang tinggal.aku pun mule le menyibuk sape yang pindah, diketahui ade one family pindah rumah.ahlinye pulak ade sorang kakak umur dalam 20,23 camtu.ade lagi adik die,pompuan pulak tu.umur die pulak cam 13 atau 14.dari hari ke hari aku pun mule le intai cause bilik diorang bertentangan ngan bilik aku.diorang nie jiran belakang rumah je.paling syok skali kakak nie suke biar langsir die open,jadi dapat la aku tengok die bukak baju.tapi half naked je,bogel dalam tandas.


hari2 tengok makin geram dahla badan cantik,tetek besar tambah lagi ngan kulit putih melepak.adik pun same.due2 aku intai.satu hari aku lupe tutup langsir aku.mase tu aku nak mandi dan tengah2 mandi,kakak tu masuk bilik die.agaknye tak perasan bilik aku berlampu dan boleh nampak dalam.habis je mandi aku keluar,bogel tanpa tuala.tengah2 jalan nak keluar tu aku terpandang bilik kakak tu ngan die telanjang bulat sekali.die pulak ternampak aku.same2 tergamam jap.lepas tu die cepat2 tutup langsir die.aku dah gelabah,silap2 die bagitau bapak die mampus aku.aku pulak turun makan ngan mak bapak aku.tapi hari tu diorang pegi majlis kawin kawan lame,balik besok.so tinggallah aku sorang kat rumah.dalam pukul 9.30 bell rumah aku bunyi,aku tengok kakak tu yang datang.aku gelabah tapi entah camne aku bagi die masuk.aku bukak pintu,die senyum manis je tak marah pun.datang pun pakai baju jarang.aku tanye nak ape?die cakap die boring dan sesaje datang.bermulalah malam yg diidamkan.aku diam je,tengah fikir."die nie marah ke tak?tetibe datang ngan alasan camtu ade apape ke nih?"
kakak tu bersuara,"dik,ade apape boardgame tak?boringla".aku cakap ade kat atas,nanti aku ambik.aku pun naik le kat bilik aku,sedang aku mencari tetibe kakak tu ade kat pintu bilik aku.lemaaah semangat."lambatnye cari".aku tengok je die.lepas tu die panggil aku,aku pun berdiri depan die.takku sangka tiba2 die french kiss aku,aku nak tolak badan die tapi terpegang tetek die yg lembut.sebab tulah aku bertukar niat lalu aku pun balas ciuman itu.kakak tu pulak pegang bontot aku dan meraba-raba.kendian die bukak zip dan terserlah lah batangku yg pjgnye 5cm berbalut ngan spender aku.tengah cium2 tu die tarik baju aku,half naked jadinye.aku pun dengan nafsunye meraba-raba badan,mule2 bontot lepas tu naik le ke teteknye yg empuk lagi pejal.aku baringkan die kat katil sambil menelanjangkan.nikmatnyeeee.puting aku hisap seganas2nye dan mengeluarkan bunyi yg begitu memeransangkan.aku turun sampai cipap die,aku jilat,cium,hisap dan gigit slow2.die pulak layan nikmat.lepas tu aku cakap your turn,die pun bukak spender dan menjilat kote aku,uuuuu sedapnye.die ni ganas sangat sampai dah pancut dah.aku tak kira,aku terus main sampai naik balik.aku remas2 tetek die,jilat dan hisap.bunyi yg kedengaran hanyalah raungan nikmat.dah naik je kote aku aku pun sondol la tapi dara dah hilang,die cakap die pernah tocheng.kote aku masuk perlahan je dah bunyik kuat dah,"aaaaah..aaaah...Aaaaahh!!".tolak,tarik,tolak,tarik sampai pancut.kakak tu punye pernafasan dasyat betul macam orang baru lepas lari 1000km.kat situ lah first time aku.

adik die pulak,dengar cerite kakak die dah menggatal nak main ngan aku.aku pun main je la.dah free takkan nak tolak.lagi satu aku lupe,aku pakai kondom yg dibawa oleh kakak tu.die sarongkan pulak tu.adik die?adik die 2 kali 5 ngan kakak die.tetek besar,badan cun gile berbabi muke pun cun gile berbabi.

1 comment:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...