Adik Angkat Ku


Ini adalah cerita bagaimana bermulanya kehidupan aku sebagai seorang lelaki yang hobinya melakukan hubungan seks. Pada masa itu, aku mempunyai seorang adik angkat yang bernama Abby (masih kekal sampai sekarang). Personaliti dia yang sosial membuatkan dia menjadi sasaran yang sempurna untuk menjadi teman tidur aku di Sarawak. Muka dia ni biasa sahaja tetapi dia mempunyai 3 kelebihan yaitu susuk badan yang mantap alaala Cameron diaz, kulit yang putih kemerahan, dan bibir yang sangaatt seksi.

Apabila dia bercakap, aku seringkali mengambil kesempatan melihat dua ulas bibir nya yang berwarna pink dan tampak sentiasa kebasahan gitu sambil berangan2 alangkah indahnya jika boleh merasa bibir yang menawan itu dengan bibirku, dan bertambah indah lagi andainya bibir itu mengulum lembut batang pelirku yang keras.. Aku tak boleh berangan-angan aje, aku mesti bertindak.. Aku pun mengaturkan satu rancangan.

Pada tanggal 31 Ogos 20XX, aku mengajak Abby dan kawan-kawan perempuannya berkelah di Pantai Damai dengan 3 orang kawan aku. Sengaja aku ajak picnic agar aku boleh menunjukkan susuk badan aku yang takde laa tough sangat tapi agak seksi jugak ni pada Abby. Lagipun, agar Abby lebih cepat letih dan mengantuk pada malamnya kang. Sewaktu kami bermandimanda, aku cukup geram melihatkan dua buah dadanya yang cukup berisi di sebalik bajunya yang basah.

Pada malamnya, kami menempah dua buah bilik di hotel Harbour View, satu untuk lelaki dan satu untuk perempuan. Ini semua sebagai cover je.. Time tu, baru pukul 10 malam, so member2 aku ngan member2 Abby pun bercadang pergi ke pub untuk berhibur. Tapi aku memberikan alasan aku nak check tengok keadaan bilik dengan Abby, lepas tu nanti jumpa kat sana. Abby mengikut aja..

Bilik 128, aku masuk ngan Abby dan aku buat tengok-tengok fasiliti yang ada, manakala Abby bukak TV lalu duduk di atas katil.

“Emm.. Ok laa enggak hotel ni, semua ada..” kata aku.
“Aah, ok je..” balas Abby plak
“Aduh.. Letih laa hari nie kan..” keluh aku sambil membaringkan badan aku di sebelah Abby dengan kaki aku berjuntai di kaki katil.
“Abby taknak baring kejap ke?” umpan aku..
“Emm.. Letih enggak ye..” kata Abby sambil baring lalu menggeliat kecil, membuatkan breast nya tampak menonjol sekali.. Aku tak tahan lagi, maka aku pun bingkas bangun dengan bertongkatkan siku kiri aku lalu memandang ikan yang termakan umpan aku ni sambil membayangkan keenakan rasanya yang bakal aku nikmati sekejap lagi.
“Kenapa tengok orang camtu?” tanya Abby..
“Abby pernah kissing tak?” tanya aku.
“Tak..” jawab Abby perlahan.. Mukanya dan blushing.. Cute betul melihat mukanya putih kemerahan-merahan..
“Kita try nak..” umpan aku lagi.. Sambil mendekatkan muka dan badan aku ke arahnya..
“Taknak laa..” jawab Abby sambil cuba menahan dada aku dengan tangannya
“Alaa.. Kiss je..” pujuk aku lagi sambil terus merapatkan lagi badan aku ke badannya perlahan-lahan..
“Taknak laa..” kata Abby lagi..

Walaupun kata taknak tapi tangannya tak lagi menahan dada aku tapi cuma sekadar menyentuh lembut je.. Aku pun tak lepas peluang terus menghalakan bibirku ke bibirnya yang munggil dan separuh terbuka itu lalu mengucup bibir pinknya yang sangat lembut itu. Aku dapat merasakan kenikmatan yang amat sangat, lalu terus mengucup dengan lebih rakus. Aku juga dapat merasai nafas Abby yang lembut dan hangat. Makin lama, nafas Abby dan nafas aku makin tak keruan. Kami terus balas membalas ciuman dengan penuh ghairah. Batang pelir aku semakin mengeras di dalam seluarku.

Aku tak sedar apa yang terjadi, tapi tiba-tiba je kaki kami dalam kedudukan melakukan seks dengan aku berada di tengah manakala kaki Abby sedikit terkangkang. Lalu aku pun menggerakkan punai aku seperti keadaan fucking. Aku menggesel-geselkan kote aku yang tegang itu ke arah cipap Abby. Aku tengok Abby memang sudah stim giller dengan matanya terpejam dan tangannya meraba-raba badan aku dengan bernafsu sekali. Nafasnya semakin kencang sekarang dan dadanya berombak-ombak maka aku pun memulakan Step yang ke-2 yaitu payudara nya laa..

“Abang pegang breast Abby yek..” tanya aku
“Jangan laa..” kata Abby lembut.

Ah.. Aku tak kira, aku pegang enggak breast kiri dia dengan tangan kanan aku. Lembut betul.. Aku ramas dengan lembut sambil terus mencium-cium bibir nya.. Makin lama, breastnya makin mengeras dan padat, aku tukar ramas breast kanan dia plak sambil terus menikmati bibir nya.. Bila tetek sudah padat sangat aku menghentikan ciuman di bibir lalu memulakan ciuman di breastnya..

Aku menggigit kecil di bahagian tengah yang aku agak puting nya berada, bosan dengan halangan bajunya, aku lantas mengangkat bajunya ke atas, maka tersembul laa dua buah gunung putih yang berbalutkan coli berwarna putih. Perut Abby sungguh putih bersih sekali. Aku pun mula meremas-remas teteknya dan mengigit puting yang masih beralaskan colinya.. Sungguh seronok sekali melihat pemandangan yang amat menakjubkan tu. Tapi pasti nya lebih seronok melihat gunung itu jika tiada apa apa halangan maka aku pun mencari2 pin untuk membuka coli di belakang Abby, Abby nampaknya sudi kerana dia membalikkan sedikit badannya ke kanan agar aku senang membukanya..

Nah.. Satu pemandangan yang amat indah sekali. Sukar untuk dilafazkan dengan kata-kata.. Aku tak membuang masa lalu mula meremas-remas kedua buah gunung putih itu. Putting nya yang berwarna pink itu aku main-mainkan dengan jari telunjuk aku dengan melakukan pusaran di sekelilingnya. Lepas tu, aku gentel-gentel, dan aku tarik-tarik..

Ah.. Abby mengerang kenikmatan.. Tapi perlahan aja, sebab dia masih malu dengan aku. Aku jilat puting nya, kemudian aku gigit sampai puas. Merah-merah breast dia aku kerjakan.. Ahh.. Ahh.. Seronok btul.. Mendengar erangan dia yang semakin kerap.

Puas hati dengan step ke-2 aku memulakan step ketiga iaitu cipap nya.. Aku terus membuka zip seluar jeans levi’s nya. Zruup.. Lalu, terserlah lah underwear putihnya yang sudah bsah kuyup kat bahagian bawah sampai sudah nampak jelas pussy nya.. Aku rasa dia sudah klimaks sekali time aku kerjakan payudara dia.. Aku pun menarik keluar seluar jeans Abby.. Abby pun turut berkerjasama dengan bangun sedikit untuk memudahkan kerja aku. Peha dia, fuuh.. Putih betul.. Aku pun meraba-raba pahanya yang lembut tu.. Bila aku nak bukak underwear Abby, tangan nya tiba-tiba menahan bahagian atas underwear dia..

“Jangan laa bang, sudah laa tu..” Rayu Abby.

Aisey, camne ni, takkan dia sudah insaf kot.. Alaa.. Dari tadi kata jangan2 tapi bagi enggak, aku pun tak peduli jugak, aku taknak laa bukak kasar so aku pun, selak laa bahagian bawah dia lalu terus menjilat2 alur nya yang memang sudah lencun giler..

“Ahh..” erang aby lagi.. Dia sudah tak tahan nampaknya, lalu tangannya memegang kepala aku seperti menyuruh aku membenamkan lagi lidah aku ke dalam alurnya..
“Jilat aje ye bang, tapi jangan sampai masuk anu abang yek..” kata Abby lalu baring kembali ke katil
“Emm..” Aku sekadar jawab emm je, emm tak semestinya bermaksuk ya kan? No way!! Aku takkan lepaskan peluang keemasan ni.. I’ll never waste this opportunity..

Aku pun menyambung meratah cipap dia.. Dinding kanan, dinding kiri, atas, bawah, semua aku servis.. Time kat bahagian atas, aku terjumpa kelentit dia. Aku pun membelasah sepuas-puasnya.. Biji kelentitnya aku hisap, aku jilat semahunya. Cipap Abby mulai basah aku terus jilat dan hisap sambil tangan menggentelgentel puting teteknya. Tiba-tiba, sedang tengah sedap menjilat, Abby meraung dengan tubuhnya terangkat. Serentak dengan itu juga habis mulutku basah dengan simbahan air dari dalam cipapnya. Aku mengambil kesempatan ini untuk merasa air madu cipap seorang wanita buat pertama kalinya.. Rasanya agak payau, masin pun ada. Aku agak itulah pancutan klimaks Abby..

“Ahh.. Ah.. Ah..” erangan lembut Abby membakar semangat aku.

Aku teruskan servis aku. Kali ini dengan tangan telunjuk aku memasuki pussy Abby.. Aku tak boleh masuk dalam sangat sebab ada daging lembut yang menjadi halangan.. Selaput dara, so aku still memain kat area luar je.. Sekali sekala aku meraba-raba peha dan teteknya.. Kelentitnya aku mainkan, aku gentelkan hinggakan suara yang dilepaskan kali ini agak kuat dengan badan terangkat kekejangan.

Aku tak boleh buang masa lagi, aku pun mula membuka seluar aku. Ting!! tercacak keluar laa tiang bendera aku yang berukuran 7 inci ni..

Aku pun memasukkan kepala pelir aku ke dalam sampai menyentuh selaput dara Abby.. Aku main2 kat situ dengan gentleman dulu agar pelir aku biasa dengan keadaan kat dalam.. Bila sudah biasa, aku pun memulakan proses perasmian pemecahan dara adik angkat aku dengan menyorongkan senjata aku ke dalam lagi.. Sekali hentak, terasa ada halangan.. Hentakan kedua, aku berjaya memecahkannya..

“Aaahh..” erang Abby, entahkan sakit entahkan seronok.. Aku pun takde masa untuk memastikannya kerana aku sendiri sedang sibuk menikmati satu kenikmatan yang amat sangat.. Sebaik sahaja pintu syurga kenikmatan itu terbuka, aku pun tekankan batang aku sampai ke pangkal kemaluannya..
“Aghh.. Emm.. Ahh..” jerit Abby lagi..

Aku berhenti sekejap, sebab terasa macam nak terpancut sangat sudah. Aku mencium leher dan mulutnya berulang kali. Bila keadaan sudah agak OK, aku mula mendayung, atas bawah.. Slow and steady. Kote aku menerjah masuk dan keluar, kemudian memainkannya ke atas dan ke bawah.. Naik dan turun.. Berulang kali. Kenikmatan pada waktu itu adalah sangat best, sukar nak diungkapkan dengan kata-kata.. Sememangnya syurga duniawi..

Aku sorong tarik kemaluan aku dengan diiringi suara mengerang yang agak kuat sambil melihat panorama di bawah, indah, cukup indah melihatkan kote masuk dan keluar dari lubang cipap, dengan bunyi yang cukup menawan Abby memeluk erat pinggangku semasa berdayung, punggungnya bergerak atas bawah mengikuti rentak dayungan.

Terasa kenikmatan yang tiada tolok bandingnya. Aku lajukan dayungan, makin laju dengan suara yang makin kuat, dan aku rasa macam sudah nak terkeluar aku lajukan lagi dan sekuatkuat hati aku tusukkan sedalam yang boleh ke dasar lubang cipapnya diikuti dengan jeritan Abby yang nyaring, terpancutlah air mani aku jauh ke dasar cipapnya. Ahh.. Aku sungguh puas hati dengan hasil lumayan aku itu..

Lepas klimaks sekali, aku rilek dulu sambil meneroka segenap tubuh badan Abby sepuas2 nya.. Lebih kurang 5 lepas tu, aku suruh adik angkatku tu blowjob konek aku sampai keras.. sudah keras, aku balun lagi cipap dia.. Second time ni, lagi lama aku tahan.. Malam tu aku main 4 round.. Best siott.

1 comment:

Unknown said...

Cerita yang bagus.. teruskan..
Tumpang Iklan
Nakal lah abang ni..
Seronok lah tu..
>>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...