Boss Korea Part 1

 
Namaku Sofia Jane. Kawan-kawan memanggilku Sofia sahaja. Kawan-kawanku yang nakal memanggilku Sofia Jin. Umurku 25 tahun, setahun berkahwin dengan pegawai tentera, belum beranak, bekerja sebagai pegawai personnel di sebuah syarikat multinasional selepas tamat pengajian di IPT. Kawan-kawan menggelar aku peragawati syarikat kerana aku selalu mengikut fashion dalam berpakaian.

Syarikat aku merupakan cawangan syarikat induk yang berpangkalan di Korea. Mr. Lim adalah boss aku di cawangan ini. Biasanya Mr. Lim akan mengajak aku bila kakitangan baru akan diambil. Sebagai pegawai personnel, aku dikehendaki menemuduga kakitangan yang akan diambil. Temuduga diadakan di bandar-bandar seluruh Malaysia.

Satu hari Mr. Lim mengajak aku ke Penang kerana urusan pengambilan pekerja baru. Tapi kali ini Mr. Park Joo Bong dari pejabat induk di Korea akan turut serta. Dalam perjalanan dari Ipoh (pejabat aku di sini) dengan mercy Mr. Lim kami berbual-bual berbagai topik. Daripada hal syarikat hingga hal keluarga. Mr. Lim tahu suami aku pegawai tentera sedang bertugas di Sarawak. Kami jarang berjumpa kerana berjauhan tempat kerja.

Sepanjang perjalanan aku lihat Mr. Lim agak gelisah. Biasanya Mr. Lim ceria dalam perjalanan. Sampai di Taiping Mr. Lim bersuara perlahan, tergagap-gagap, "Sofia, I nak minta kerjasama you, I beg you, demi masa depan syarikat," Mr. Lim terhenti. Aku sabar menanti ucapan lanjut Mr. Lim. "Demi syarikat kau kena memberi khidmat tambahan untuk Mr. Park," ujar Mr. Lim mengharap.

"Pagi tadi Mr. Park telefon I, dia nak rasa perempuan melayu. Katanya perempuan Korea dan cina sudah biasa dia rasa. Sekarang di Malaysia dia nak rasa melayu pula," jelas Mr. Lim. "Kalau perempuan cina I tak ada masalah, ini perempuan melayu. I nampak you saja calon terbaik. I harap benar kerjasama you. Kesedian you akan diberi ganjaran setimpal oleh syarikat," tambah Mr. Lim lebih lanjut penuh mengharap.

Aku terkejut mendengar permohonan Mr. Lim. Mukaku merah padam, tapi aku tak tunjuk kepada Mr. Lim. Selama setahun kami berkahwin, aku tak pernah berniat curang kepada suami. Aku perlu buat keputusan segera. Jika aku menolak masa depan aku di syarikat akan suram. Jika dibuang kerja atau dipencil syarikat, susah aku. Jika aku menurut bermakna aku curang kepada suamiku.

Fikiranku berkecamuk. Telah sebulan aku tak menerima belaian suami. Nafsu seks aku selalu meluap. Sebagai wanita umur 25, aku amat ingin digauli. Tapi suamiku berada jauh. Bila malam aku selalu layari internet, lihat gambar porno kemudian aku memuaskan nafsu sendiri. Itu saja yang dapat aku lakukan bila kesunyian.

Mungkin iblis menggoda aku, aku menjawab perlahan, "Mr. Lim, demi syarikat dan nama baik Mr. Lim yang layan saya dengan baik, saya sanggup." Mr. Lim kegirangan, kalau tidak memandu mungkin Mr. Lim sudah meloncat, "Sofia, terima kasih. You telah menyelamatkan I. Masalah berat yang I pikul telah selesai. Sekali lagi, terima kasih."

Dalam perjalanan fikiranku melayang. Aku perlu melayan lelaki Korea. Lelaki pertama selain suamiku. Biarlah, fikirku. Bukan rosak cipapku melayan konek Korea. Paling-paling macam suami aku juga. Sekurang-kurangnya aku dapat merasa sejauh mana kehandalan lelaki Korea. Dalam aku melayan angan-anganku, tiba-tiba aku dah sampai di sebuah hotel mewah di Penang. Selepas mendaftar aku menuju bilikku. Dalam perjalanan Mr. Lim menghulur secebis kertas, "Ini bilik Mr. Park. Pukul 8.30 malam you ke biliknya," arah Mr. Lim. "You rehat dulu, nanti kita makan di restaurant tingkat satu," tambah Mr. Lim.

Lepas makan malam, aku ke bilik terus mandi dan berpakaian cantik. Aku sapu make-up dan sembur minyak wangi di cuping telinga, leher, belakang tangan dan tak lupa di pahaku. Tepat jam 8.30 malam aku berjalan ke bilik Mr. Park selang beberapa pintu dari bilikku. Aku tekan bell dan pintu terbuka. Seorang lelaki Korea separuh baya mempersila aku masuk.

"I am Park, are you Sofia?," tanya Mr. Park yang berpakaian baju tidur mewah sambil menghulur tangan. "Yes, I am," jawabku lembut. Aku di suruh duduk di kerusi sambil Mr. Park menghulur minuman. Mr. Park tinggal dalam bilik mewah dengan katil besar bertilam empuk. Selepas minum Mr. Park mengajak aku berbual di katil. Aku ikut saja sebab kami sudah tahu tujuan masing-masing.

Sambil memegang lembut tanganku Mr. Park memuji kecantikanku. "Perempuan melayu cantik. Perempuan Korea kulit pucat," sambung Mr. Park. Tanpa banyak buang masa Mr. Park mencium leher dan belakang tengkukku. Telingaku digigit-gigit lembut. Aku kegelian. Perlahan Mr. Park membuka bajuku. Lepas itu coli aku dilucutkan. Terbeliak Mr. Park melihat bentuk badanku. Tetekku yang sederhana besar, masih cekang dipegang oleh Mr. Park. Disembam mukanya ke dadaku. Dicium rakus tetekku yang mekar. Puting tetekku dihisap-hisap lembut. Aku mengeliat kegelian.

Bibirku yang mekar dipagut Mr. Park. Bibirku dicium, dilumat sambil lidahku dihisap Mr. Park. Pipiku yang licin dicium rakus. Mr. Park benar-benar menikmati kecantikanku. Aku kegelian, enak. Keghiarahanku memutik. Tetekku makin keras. Puting tetekku makin pejal. Cipapku mengemut pelan, berirama.

Mr. Park bagai dirasuk. Tindakannya makin ganas tapi lembut. Puting tetekku dihisap mesra. Kiri kanan bergilir-gilir. Tak puas dengan tetek, ketiakku menjadi sasaran hidung Mr. Park. Ketiak mulus licin dicium. Aroma ketiakku disedut dalam-dalam. Lidah Mr. Park meliar, ketiakku dijilat rakus. Aku kegelian, enak dan nikmat bercampur aduk. Nafsuku makin memuncak. Cipapku mengemut laju. Cairan panas mengalir di rongga cipapku.

Mr. Park sudah tak sabar-sabar lagi. Tangannya mula meraba cipapku. Bagi memudahkan tindakan Mr. Park, aku melucutkan semua pakaian yang masih melekat di badanku. Celana dalam coklat muda di tarik ke kaki. Dengan pantas celana dalamku disambar Mr. Park. Celanaku dicium, lama sekali. Mr. Park benar-benar menikmati aroma cipapku yang melekat di celana. "Nice smell," puji Mr. Park. "Boleh saya simpan sebagai cenderamata," minta Mr. Park. Aku mengangguk.

Mr. Park menolakku lembut. Aku terbaring, terlentang. Mr. Park meraba-raba pahaku. Dikuak pelan pahaku yang padat. Pahaku terbuka. Tundunku yang berbulu halus dielus-elus. Kelentitku diraba dengan jari telunjuk. Permata sakti warna pink diusap-usap geram. Bibir kemaluanku yang berwarna merah jambu diraba-raba. Bibir cipapku yang terbuka sedikit seperti tersenyum amat disukai Mr. Park. Kegelian dan kenikmatan menjalari seluruh tubuhku. Aku tak tertahan lagi. Cipapku mengemut kencang. Cairan panas merembes keluar membasahi permukaan cipapku. Pandai juga lelaki Korea ini, fikirku.

Mr. Park dah tak sabar lagi. Mukanya ditempel rapat ke cipapku. Hidung Mr. Park menggelitik kelentit dan bibir merah jambu. Aroma cipapku disedut dalam-dalam oleh lelaki Korea seperti perokok yang telah seminggu tak merokok. Lama sekali Mr. Park membenamkan batang hidungnya ke cipap mekar. Mr. Park benar-benar menikmati bau cipapku. Mungkin bau cipap melayu berbeza dengan bau cipap wanita Korea. "Your cunt smell very fantastic. I like your cunt, I love the aroma", puji Mr. Park. Aku tersenyum gembira dipuji lelaki Korea. Aku memang menjaga dan merawat dengan rapi alat sulitku ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...